W 1 półroczu 2025 r. Orange rozpoczął wdrażanie strategii Lead the Future, koncentrującej się na przyspieszonej cyfryzacji i rozwijaniu współpracy między kanałami dystrybucji (omnichannel).
Największym kanałem pozostają salony stacjonarne. Na koniec czerwca 2025 r. pomarańczowy operator dysponował 597 salonami (601 na koniec 2024 r.).
W pierwszym półroczu sieć Orange kontynuowała modernizacje wybranych punktów (remonty, dostosowanie do aktualnych standardów) i inwestowała w nowe lokalizacje w strategicznych rejonach.
Liczba punktów z nową wizualizacją wzrosła do 480 (477 na koniec 2024 r.).
Równolegle prowadzone są działania podnoszące komfort klienta i jakość obsługi.
Najszybciej rośnie kanał online: systematycznie zwiększa się udział aplikacji Mój Orange w sprzedaży cyfrowej.
Kanał online coraz szerzej wykorzystuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (m.in. „wirtualna asysta”) i konsekwentnie buduje pozycję miejsca z ofertami ekskluzywnymi.
Udział sprzedaży cyfrowej wzrósł w 1 półroczu 2025 r. do blisko 27% (25% w 2024 r.).
Wzrost online odbywa się głównie kosztem telesprzedaży. W tym kanale operator wykorzystuje zaawansowane modele predykcyjne do cross‑ i up‑sellingu.
Równolegle z telesprzedażą działa infolinia łącząca obsługę z doradczą sprzedażą. W 1 półroczu ok. 15% rozmów zakończyło się sprzedażą lub utrzymaniem usług.