Huawei utrzymuje stabilny rozwój i zamierza dalej wzmacniać współpracę z partnerami lokalnymi i regionalnymi – poinformowała firma podczas Huawei European Partner Conference 2025.
We Włoszech Chińczycy przedstawili swoją europejską strategię biznesową i podkreśliła, że sieć sprzedaży skoncentrowana na partnerach jest kluczowa dla dalszego rozwoju i wspólnego sukcesu.
„Biznes korporacyjny będzie głównym motorem rozwoju Huawei w Europie, dlatego zwiększamy inwestycje w tym zakresie. Naszym podejściem zawsze będzie współpraca z partnerami w celu budowania otwartego ekosystemu” – powiedział Willi Song, prezes Huawei Europe Enterprise Business.
Większość sprzedaży w Huawei Enterprise Business Group odbywa się za pośrednictwem partnerów. Aby lepiej ich wspierać i dalej rozwijać ekosystem, firma zamierza udostępnić więcej zasobów w ramach strategii „Partner + Huawei”.
Na każdym poziomie przysługują dodatkowe zasoby: srebrni partnerzy otrzymują wsparcie sprzedażowe, złoci zyskują dodatkowe bonusy za wyniki, a partnerzy diamentowi cieszą się ekskluzywnymi usługami. Ideą tego systemu jest założenie, że im większy jest wkład partnera, tym większe uzyskuje on korzyści, m.in. w postaci rabatów.